خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در فتنه 88 تهران، وسط میدان بودم/ جریان انقلابی شاخه شاخه شده است/ دنبال تنش میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۷۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در حوادث بعد از انتخابات 88 در تهران و در وسط میدان بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید علی احمدزاده" در نشست با اعضای شورای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری، اظهار داشت: زمان فتنه 88 در تهران بودم، می‌دیدم و در وسط میدان بودم و درگیری‌ها تمام قد و جانانه بود. آن‌ها آمده بودند که انقلاب را به زمین بزنند. اما مردم آمدند و کار را تمام کردند.

وی با بیان اینکه وضع به گونه‌ای است که مردم از این دولت انتظار فراوان دارند، یادآورشد: دوران خیلی زیادی از انقلاب اسلامی، در اختیار نیروهای انقلابی و جهادی نبود و بیشتر دولت‌هایی بودند که نگاهشان به غرب بود و همین موضوع هم، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.

جریان انقلابی هم شاخه شاخه شده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی دولت‌ها کاملاً وابسته و غرب گرا بودند و بعضی دولت‌ها نیز متشتت بودند و بینش خاصی نداشتند و این اولین باری است که دولت انقلابی با عدالت محوری و مملکت قدرتمند شکل گرفته که دنبال فسادستیزی و خدمت به محرومین است و مسئولانی از جنس خود مردم و وابسته به انقلاب می‌خواهد.

احمدزاده  افزود: جریان انقلابی هم شاخه شاخه شده که الان به آن نمی‌پردازیم و باید به مرحله‌ای برسیم که همه نیروهای انقلابی را یکجا ببینیم، مهم این است که از یک تفکر و جریان استفاده کنیم و باید یک کف را در نظر بگیریم، مشکل در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که کف را در نظر نمی‌گیریم.

وی در بخش دوم سخنان به موضوع تغییرات مدیریتی در استان اشاره و اظهارداشت: قبول دارم که تأخیرات به کُندی انجام گرفته، اما همه چیز هم دست من نیست، فرایندی باید برای انتخاب مدیران طی شود.

باید توازن منطقه ای در انتخاب مدیران رعایت شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در استان تاحدودی دیر شده است، خاطرنشان کرد: همه آن به من مربوط نمی‌شود، حداقل این است که از این جمع چهار نفر را انتخاب کرده‌ام و البته ایرادی که مثلاً به این جمع است، جوان در این جا نمی‌بینم هر چند جمع استخوان خُرد کرده‌ای برای انقلاب است اما در کنار شما باید جوانان باشند تا برای آینده نیروسازی شود.

احمدزاده گفت: این استان چهار تا معاون استاندار می‌خواهد و به اشخاص سهمیه نمی‌دهم بلکه به مناطق و جمعیت نگاه می‌کنم. باید توازن منطقه‌ای در انتخاب مدیران تا حدی رعایت شود. نمی‌شود از یک منطقه همه را انتخاب کرد. مردم از ما انتظار دارند. باید نیروها از همه شهرستان‌ها انتخاب شوند. به دنبال انتخاب یک معاون بانو بودم اما به شرایط نرسیدم ولی شاید در آینده انتخاب کنم. بنده معتقدم که از بانوان در مدیریت‌ها استفاده کنیم. این مسئله را هم به جد دنبال خواهیم کرد.

برخی‌ها ، مدیریت‌ها را کسر شأن می‌دانند و حتماً باید معاون استاندار باشند

وی به برخی رفتارهای نادرست در انتخاب مدیران آینده استان هم اشاره و یادآورشد: یکی از شاخص‌ترین نیروهای اصولگرا که همه او را می‌شناسند، با یکی از افراد در حال گفت‌وگو بود و من خودم می‌شنیدم و می‌گفت: احمدزاده به تمام معنا ما را له کرده در حالی که هنوز بنده یک مدیر نگذاشته بودم و انتخاب نکرده بودم.

مدیر ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاخیرات در انتصابات مدیریتی به دلیل مشکل با نمایندگان استان نیست بلکه در قانع کردن نیروهاست، چگونه بگویم که ، برخی‌ها ، مدیریت‌ها را کسر شآن می‌دانند و حتماً باید معاون استاندار باشند.

احمدزاده افزود: پیکره استانداری و فرمانداری‌ها را تا هفته آینده تثبیت می‌کنیم و ادارات کل هم کسانی مدنظر هستند و البته به خاطر پیشینه‌ها کمی با احتیاط هستیم و اختلافاتی هم در انتخاب برخی مدیران کل وجود دارد.

وی گفت: برخی‌ها را برای انتصاب مُدیری هرچه زیر و رو می‌کنم، نمی‌توانم برای کارها آنها را انتخاب کنم چون افراد کار بلد می‌خواهم و از بیرون هم نمی‌توان نیرو آورد چون در میدان حضور نداشته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 200 نفر برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته‌اند و همه ادارات را از نیروهای ماقبل پُر کرده‌اند و در استخدام‌ها از ۲۰۰ نفر ۱۰ نفر آنها هم نیروهای ارزشی و اصولگرا انتخاب نشده‌اند، به ندرت نیروهای ارزشی را پذیرفته‌اند، در دانشگاه‌ها و ادارات پر شده از این نیروها، هیئت علمی دانشگاه‌ها را نگاه کنید، به ندرت می‌توان در آنها نیروی اصولگرا پیدا کرد.

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بدنبال به زمین زدن دولت رئیسی نیستند

احمدزاده با بیان اینکه تاخیرات دست ما نیست و زودتر از این نمی‌شود مدیر انتخاب کرد، اظهارداشت: وزارت اطلاعات هم درگیر استعلامات است، تا این زمان هم کوتاهی نکردیم، هر چند افرادی را انتخاب کردیم و منتظر استعلام آنها هستیم، دنبال تنش در چینش‌ها نبوده و دنبال تنش میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی هم نیستیم.

وی گفت: نباید در رفتارها و گفتارهایمان بی انصافی کنیم، نمایندگان استان، آدم‌های انقلابی و ولایتی هستند و نمی‌خواهند ما و دولت آقای رئیسی را زمین بزنند. فردی در همین جمع را برای مدیریت جایی انتخاب کردیم، یکی از نمایندگان می‌گفت؛ ایشان به من رأی نداده، اما انسان متدین و شناخته شده‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز