خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز وکلاله تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۰۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: پروژه ساخت درمانگاه های شهرستان بندرگز و کلاله تقریبا به اتمام رسیده و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

احمدنصرتی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: روند اجرایی توسعه بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان در قسمت های  بازسازی آشپزخانه، افزایش ۵۰ تخت  بستری و ۲۵ تخت هتلینگ درحال اجرا است و بزودی قابل بهره برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز نیز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان و با زیر بنای یک هزار و ۲۶۰ مترمربع بیش از۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین درمانگاه  کلاله با اعتبار بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان وبا زیربنا یک هزار و ۸۰۰ متر مربع ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال  افتتاح می شود.

نصرتی بیان کرد: درهفته دولت سالجاری درمانگاه شهرستان آزادشهر با زیر بنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع درسه طبقه کاملا تخصصی  و در دوشیفت کاری  افتتاح شد و پیگیر  خرید زمین در شهرستان آق قلا برای ساخت درمانگاه هستیم که متاسفانه بروکراسی های اداری  سرعت کار را از ما گرفته است.

وی افزود: تامین اجتماعی یک سازمان غیردولتی محسوب می شود که شرکای آن جامعه کارگری، بازنشستگان و مستمری بگیران هستند که ۴۸ درصد جمعیت استان گلستان تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان یاداور شد: هتلینگ ۵۰ تخت خوابی،بخش احیا وزایشگاه و ۴ رگان تحت عنوان کلنیک دندان پزشکی شهید بهشتی قرار دارد و۷ دندان پزشک به صورت همزمان فعالیت در آن مشغول فعالیت هستند. 

نصرتی خاطر نشان کرد: دربیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز ۷ دستگاه یونیت پیشرفته با دستگاه رادیولوژی داریم به این ترتیب دریک شهر  دو دندان پزشکی  متمرکز داریم  که درنوع خودش درکشور منحصر به فرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز