خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

۱۴ هزار کارت هوشمند رانندگان در کرمانشاه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۷۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا از ابتدای سال تاکنون در استان تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از صدور ۱۶۰ کارت هوشمند ناوگان باری و صدور  ۵۶۶ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه خبر داد. 

کرمی گفت: برای ۷۸۲ ناوگان وانت بار و ۲۲ راننده وانت باری کارت هوشمند صادر شده و ۳۳۳ کارت هوشمند راننده وانت باری در سطح استان نیز تمدید شده است.

کرمی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۶ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا انجام که در این بازرسی ها ۹۱۷ مورد ناوگان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی که صورت وضعیت یا بارنامه اخذ نکرده باشند غیرفعال می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: کارت هوشمند راننده را می توان کارتی با ضریب امنیت مطلوب دانست و از مزایای این کارت می توان: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت های جعلی، گردش کار تقلبی و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان را برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز