خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی و ورزشی:

فوتبال اردبیل قربانی منافع شخصی / تغییر مدیریت در هیات فوتبال یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۰۷

یک فعال سیاسی و ورزشی گفت: عملکرد هیات فوتبال استان اردبیل در حد آمارسازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کوهی پیشکسوت فوتبال و فعال سیاسی اردبیل که در جمع تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و فعالان اقتصادی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه ورزش فوتبال در اردبیل در دهه‌های گذشته از نظر کیفیت و کمیت روندی نزولی داشته است که شتاب نابودی آن در دهه‌ی اخیر بیشتر بوده است و در صورت عدم تغییرات در تفکرات مدیریتی هیات فوتبال اردبیل، این ورزش رو به تباهی است.

رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت با اشاره به سطح بالای مشارکت جوانان در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ در ورزش فوتبال که سبب افزایش نشاط اجتماعی و سلامتی جوانان بود، گفت: اکنون فوتبال استان به دلیل ضعف قوانین انتخابات هیات‌های ورزشی، دچار گرفتار‌ بقای اختاپوسی شده است.

این فعال سیاسی و ورزشی تاکید کرد: با مهره‌‌چینی‌های همیشگی، تغییرات در هیات فوتبال غیرممکن است و این بدین معناست که هرگز فکر، انرژی و مدیران جدیدی وارد این حلقه نخواهد شد. 

کوهی عملکرد هیات فوتبال را در حد آمارسازی دانست و گفت: فوتبال اردبیل که حتی لژیونر به کشورهای سطح اول جهان صادر کرده است، اکنون قربانی منافع شخصی شده است که نتوانسته است از پتانسیل بخش خصوصی و صنعتی و نیمه دولتی استان در این ورزش مفرح و پرطرفدار استفاده کند.

وی از مدیران و پیشکسوتان توانمند دعوت کرد که با کاندیداتوری و تلاش و رایزنی به فوتبال در حال احتضار استان مخصوصا شهر اردبیل جانی دوباره بخشیده و پتانسیل جدیدی وارد ورزش استان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز