خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۵ نفر در آتش سوزی مهرشهر استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۹۷

سرپرست شرکت گاز استان البرز با عنوان اینکه رعایت ساده ترین نکات ایمنی موجب مغلوب شدن قاتل خاموش و حریق خواهد شد، اضافه کرد: در سال جاری، عدم رعایت نکات ایمنی، منجربه فوت ۹ البرزی شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، سهراب نجار امروز در بازدید از محل انفجار منزل مسکونی که شامگاه دیشب به وقوع پیوست، اظهار داشت:  انفجار گاز در یک واحد آپارتمان ۴ طبقه، منجربه مصدوم شدن ۵ شهروند کرجی شد.

وی با عنوان اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، گفت: حریق توسط عوامل آتشنشانی مهار شد. همچنین نیروهای هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و پرسنل حوادث گاز و برق در منطقه حضور داشتند.

نجار ادامه داد: این عملیات با حضور مدیر بحران و فرمانداری شهرستان کرج تا ساعت یک و نیم دقیقه بامداد ۱۴ آبان ادامه داشت و پس از ایمن سازی و انتقال مصدومین، نیروهای خدمات شهر نسبت به پاکسازی معابر اقدام کرده و نیروی انتظامی امنیت منطقه حادثه‌ دیده را عهده دار شد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با عنوان اینکه رعایت ساده ترین نکات ایمنی موجب مغلوب شدن قاتل خاموش و حریق خواهد شد، اضافه کرد: در سال جاری، عدم رعایت نکات ایمنی در استان البرز منجربه فوت ۹ شهروند شده است.

نجار با تاکید بر همیاری رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز، تصریح کرد: همه سازمانهای مرتبط با این موضوع باید در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز از تمام توان خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز