خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس مطرح کرد؛

دامغان قطب داروسازی کشور است/ تصویب دانشکده داروسازی در انتظار دستور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۹۶

نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه دامغان قطب داروسازی کشور در استان سمنان است، تصریح کرد: همه زمینه ها برای تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فرآهم است که امیدواریم ریاست جمهور این مهم را مصوب کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان در کمیسیون ماده ۲۳ قرار دارد که امید است مجوز آغاز به کار احداث این بیمارستان توسط رئیس جمهور در این جلسه صادر شود.

وی یادآور شد: راه اندازی مرکز درمانی ۵۰ تختخوابی تا زمانی که احداث بیمارستان دوم دامغان تکمیل شود مورد قبول وزیر بهداشت قرار گرفت.

علیزاده با تاکید بر اینکه دامغان قطب داروسازی کشور در استان سمنان است، تصریح کرد : همه زمینه ها برای تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فرآهم است که امیدواریم ریاست جمهور این مهم را مصوب کنند.

علیزاده تصریح کرد: سد پیش بینی شده برای دامغان به دلیل مشکلاتی که داشت نیاز به علاج بخشی دارد.

نماینده دامغان اظهار کرد:  از بندر امیر آباد به بندر عباس خط سراسری توسط گذشتگان طراحی شده که با بودجه قطره چکانی جمع نمی شود آن را اجرایی نمود؛ این طرح نیاز به تخصیص اعتبار دارد و در توسعه ملی و منطقه ای کمک شایانی می کند.

وی اضافه کرد: جنوب دامغان بهشت معدن کاران است که خط انتقال برق برای این مهم تصویب شده که استدعا داریم اجرایی شود.

علیزاده افزود: تپه حصار دامغان در کشور منحصر به فرد و نشان از تمدن ۷ هزار ساله دارد.

وی ادامه داد: ریل آهن از وسط این اثر ارزشمند تاریخی می گذرد که به آن آسیب وارد ساخته و نیازمند اصلاح خط ریل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز