خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در دامغان مطرح کرد؛

ضرورت بازسازی و بهره‌برداری از بیمارستان برادران رضایی دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۰۶

وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه بیمارستان برادران رضایی دامغان سابقه و هویت تاریخی دارد، یادآور شد : بیمارستان رضایی دامغان پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری دامغان با اشاره به اینکه اولین اولویت دولت واکسیناسیون بود، 86 میلیون واکسیناسیون در کشور طی دو ماه رکورد بی نظیری را در دنیا ثبت کرد. 

وی افزود: امروز به ۹۱ میلیون دز در تزریق واکسن رسیده ایم.

وزیر بهداشت و درمان یادآور شد: امروز بسیاری از سازمان های بین المللی قدردان اقدامات ایران در مسائل واکسیناسیون هستند.

وی تصریح کرد: اگر وزارت بهداشت متکی به امکانات خودش می شد قطعا زمان بیشتری برای واکسیناسیون حداکثری نیاز بود اما همه مردم و دستگاه ها وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: هر حرکت مردمی موفقیت دولت را به همراه خواهد داشت، واکسیناسیون نشان داد حرکت مردمی می‌تواند موفق شود.

عین الهی با تاکید بر اینکه مجوز بیمارستان 100 تختخوابی دامغان مصوب شد، تصریح کرد: بیمارستان برادران رضایی دامغان سابقه و هویت تاریخی دارد و نباید تعطیل شود. 

وی گفت: بیمارستان برادران رضایی پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وزیر بهداشت و درمان دامغان با توجه به اینکه دامغان دو کارخانه داروسازی دارد و در جهت تولید و کاهش نرخ دارو در کشور تاثیر گذار بوده است، اظهار کرد: ایجاد دانشکده داروسازی در دامغان می‌تواند موجب تقویت صنعت دارویی کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز