خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در قزوین خبر داد:

اگر آمریکا تحریم ها را بردارد ایران به برجام بر می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۹۷

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکرات برجام اگر تحریم به کلی برداشته شود، جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی روز پنجشنبه در تجمع استکبارستیزی ۱۳ آبان استان قزوین، گفت: امروز در عرصه های هسته ای، فناوری، پزشکی، نظامی و در بسیاری از عرصه های دیگر به پیشرفت های بی نظیری رسیده ایم که نشان دهنده توسعه ایران اسلامی است.

نماینده مردم تبریز گفت: در سایه این موفقیت ها شیوه آمریکا با جمهوری اسلامی متفاوت شده و امروز به دنبال تضعیف ایران اسلامی با تحریم، فشار اقتصادی و مانع شدن از پیشرفت هستند.

این مسئول با بیان اینکه راهبرد استکبار تضعیف و وابسته کردن کشور است و راه مبارزه با آن، روشن است، افزود: باید برای مقابله با آنها با ایجاد امیدواری بین مردم، تحکیم وحدت و همگرایی و خدمت به مردم موضوعات را پیش برد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز دولت جدید با حمایت از مجلس شورای اسلامی سعی در کاهش مشکلات اقتصادی دارد که امیدواریم این مهم به درستی اتفاق بیفتد و مردم با مشکلات کمتری روزگار خود را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۳ آبان روز استکبارستیزی، افزود: در این روز، سه حادثه ماندگار تاریخی به وقوع پیوسته است و باید برای دانش آموزان این حوادث به درستی تبیین شود.

میرتاج الدینی با اینکه در روزهای ۱۳ آبان سال های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ اتفاقات بسیار زیادی در کشور و انقلاب اسلامی رقم خورده است، افزود: حرکت های دانش آموزی و خون پاک آنها باعث پیروزی انقلاب اسلامی و افتخارآفرینی مردم این کشور در عرصه های مختلف شد.

این مسئول گفت: در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی وقتی که کارمندان به این نتیجه رسیدند که در محاصره هستند به دو گروه تقسیم شدند، گروهی با دانشجویان مقابله و عده ای در قسمت های حساس سفارتخانه مطالب مهم و اسناد را مخدوش کردند که خوشبختانه این اسناد با هوشیاری دانشجویان بازگشتند.

این مسئول اضافه کرد: سفارتخانه آمریکای به معنای واقعه ادامه یک لانه جاسوسی بود و بعد از آن نفوذ و سیطره آمریکا قطع شد.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان سال ۴۳ امام خمینی (ره) را پس از قیام ایشان علیه لایحه کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید کردند، اظهار داشت: راهبرد اصلی استکبار این است که ملت ها را ضعیف نگه داشته و آنها را وابسته خود کنند و این مهم را با شیوه های مختلف به اجرا در می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز