خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

اصلاح دستورالعمل ها و قوانین مربوط به ته لنجی در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۰۶

استاندار هرمزگان گفت: برای کمک به معیشت مرزنشینان و افزایش حجم ورود کالاهای ملوانی و ته لنجی به دنبال اصلاح دستورالعمل ها و قوانین مربوطه هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی دوستی با بیان اینکه حمایت از طرح های سرمایه گذاری باید در اولویت دستگاه ها قرار بگیرد، اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری خارجی استان در سال 99، 550 میلیون دلار بوده است که 405 میلیون دلار جذب شده و هرمزگان رتبه سوم را کسب کرده است.

وی افزود: در سال جاری نیز یک طرح سرمایه گذاری به ارزش بیش از 29 میلیون دلار مصوب شده که تا کنون 3.4 میلیون دلار در استان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ارگان های تجاری، سیاسی و رایزنان بازرگانی در شناسایی و راهنمایی بازارهای هدف دچار ضعف هستند، گفت: هماهنگی بین دستگاهی با وزارت امور خارجه می تواند به شناسایی بهتر بازارهای هدف صادراتی کمک کند.

دوستی ارتباط بین مناطق آزاد و سرزمین اصلی به ویژه در خصوص مباحث سرمایه گذاری را مورد تأکید قرار داد و افزود: این ارتباط و تعامل دوسویه می تواند موازی کاری دستگاه های اجرایی استان را در اجرای شاخص های فضای کسب و کار کاهش دهد و صدور مجوزها را تسهیل کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی مبادی ورودی گمرکی استان از طریق دریا است، برای کمک به معیشت مرزنشینان و افزایش حجم ورود کالاهای ملوانی و ته لنجی به دنبال اصلاح دستورالعمل ها و قوانین مربوطه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز