خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد شهرستان قرمز کرونایی ندارد/ کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۸۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 988 نفر خبر داد و اظهارداشت: متاسفانه در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به ویروس کوید 19 در این استان، جان خود را از دست داد.

  پرویز یزدان‌پناه  در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، با تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های این استان  را 213 بیمار عنوان و خاطرنشان کرد: 96 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تعداد بیماران بهبود یافته از این ویروس را هفت هزار و 188 نفر ذکر و یادآورشد: از 555 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR است، حدود 24 درصد موارد مثبت بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیشترین موارد مثبت کرونایی ثبت شده در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده و از 82 نمونه رپید تست، 10 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی است.

کهگیلویه و بویراحمد شهرستان قرمز کرونایی ندارد

به گفته یزدان پناه، تاکنون 76 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد مرحله اول و 54 درصد جمعیت استان ، واکسن مرحله دوم خود را دریافت کرده اند.

وی تاکیدکرد: مردم استان  هر چه سریعتر برای دریافت واکسن به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچکدام از شهرستان های این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند و شهرستان های کهگیلویه، چرام ، بویراحمد و گچساران در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز