خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

60 درصد اطلاعات پدافند غیرعامل قزوین تکمیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۶۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر 60 درصد اطلاعات پدافند غیرعامل استان تکمیل شده و برای داشتن اقدامات موثر ضمن جمع بندی و متمرکز کردن این اطلاعات، لازم است دستگاه‌های متولی ضمن حفظ محرمانه بودن جزئیات را در اختیار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حکمت الله هاشمی در نشست تخصصی امداد و نجات کارگروه پدافند غیرعامل که صبح امروز در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شد، گفت: داشتن کارگروه تخصصی در پدافند غیرعامل برای اقدامات پیشگیرانه و تصمیمات تخصصی ضرورت دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در برخی از موارد اقدامات و تصمیمات 11 کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل به دلیل نداشتن ادبیات مشترک به نتایج سریع و مناسبی  منتج نمی‌شود؛ در این کارگروه‌ها برای بی نتیجه نبودن طرح جامع آسیب‌ها شناسایی شده و سعی در رفع آن‌ها داریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین طرح جامع پدافند غیرعامل با فعالیت و هزینه سنگین تهیه شده و اقدام برای عملیاتی کردن آن ضرورت دارد.

هاشمی گفت: تشکیل تیم واکنش سریع برای ارزیابی‌های اولیه و اقدام کارشناسی ضرورت دارد، همچنین لازم است برای پیشگیری از خطر و تهدیدهای موجود در حوادث که عوامل امدادی با آن مواجه هستند و کاهش خسارات، جلسات تخصصی تشکیل شده و نیروها آموزش لازم را داشته باشند.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز