خبرگزاری کار ایران

صدور اولین مجوز سه روزه برای آموزشگاه های آزاد فنی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۸۵

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین با اشاره به صدور اولین مجوز سه روزه برای یک آموزشگاه مهارتی در این استان، گفت: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه برای صدور مجوز آموزشگاه های آزاد مهارتی برای واجدان شرایط طی سه روز راه برای توسعه آموزشگاه ها از سوی بخش خصوصی هموار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی در آئین افتتاح یک آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در زمینه آموزش های فنی و مهندسی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، افزود: شاهد فعالیت نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان قزوین که مجوز آن طی سه روز صادر شده، هستیم.

وی اظهار داشت: به دنبال تسهیل و هموار کردن حضور بخش خصوصی برای کمک به توسعه آموزش های مهارتی مورد نیاز جامعه هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزشگاه های آزاد را بازوان توانمندی برای کمک به پیشبرد اهداف آموزش مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی می دانیم که نقش مهمی در تربیت و پرورش نیروهای ماهر و توانمند برای بازار کار ایفا می کنند.

این مسئول اظهار داشت: در گذشته فعالیت آموزشگاه های آزاد در چند رشته مانند آرایشگری و خیاطی و مکانیکی محدود بود اما امروز فعالیت های آنها در رشته های متنوع دنبال می شود و بسیاری از نیازهای شغلی و مهارتی مورد تقاضای بازار کار را پوشش می دهد.

مددی افزود: در کنار آموزشگاه های آزاد تلاش کرده ایم تا از ظرفیت صنایع استان قزوین نیز برای ارتقای مهارت های شغلی و همچنین آموزش به هنرجویان بهره ببریم و برهمین اساس شاهد تشکیل و راه اندازی 25 مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی بوده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز