خبرگزاری کار ایران

وضعیت بهتر مخازن سوخت دوم نیروگاه‌های برق خراسان نسبت به پارسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۱۶

مدیرعامل شرکت تولید برق خراسان گفت: وضعیت امسال مخازن سوخت دوم نیروگاه‌های برق استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نسبت به پارسال بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، هاشم مرتضوی گفت: امسال وضعیت سرویس دهی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای توزیع سوخت دوم (گازوئیل) بین نیروگاه های برق استان های خراسان بهتر از سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اینک اکثر نیروگاه های برق سه استان خراسان گاز مصرف می کنند اما از ۲ روز پیش قطعی سالانه گاز نیروگاه ها آغاز شده است و تداوم این وضعیت بستگی به وضعیت سرمای هوا و افزایش مصرف گاز توسط مشترکان دارد.

مدیرعامل شرکت تولید برق خراسان گفت: هر ساله با آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز، نیروگاه ها و واحدهای صنعتی در برنامه قطعی گاز قرار می گیرند و به آنها اعلام می شود که استفاده از سوخت دوم را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: هم اینک بیش از ۸۰ درصد مخازن نیروگاه های سه استان خراسان از سوخت دوم تکمیل شده است و به جز نیروگاه توس، در حوالی مشهد، هیچ یک از نیروگاه های استانهای خراسان قابلیت مازوت سوزی ندارند.

مرتضوی ادامه داد: هم‌اینک ۹ نیروگاه در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مدار فعالیت قرار دارند و تعمیرات پیشگیرانه برخی نیروگاه های سنتی و خروج آنها از مدار نیز عموما در نیمه دوم سال انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز