خبرگزاری کار ایران

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی خبر داد:

انجام تعمیرات و بازدید دوره‌ای نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۱۴

مدیرنیروگاه بخار شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی قزوین گفت: تعمیرات بازدید دوره‌ای نیروگاه شهید رجایی قزوین همچنان ادامه دارد و در این راستا واحد شماره دو بخاری این نیروگاه از مدار خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی، حبیب شریفی گفت: در ادامه فعالیت‌های تعمیرات واحدهای نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت نامی ۲۵۰ مگاوات برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای از شبکه سراسری تولید برق خارج شد.

مدیرنیروگاه بخار شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی قزوین افزود: تعویض لوله‌های فاینال سوپر هیتر، بازدید از بسکت‌ها، شبکه‌ها و سیل‌های GAH، بازدید از کانال‌های دود و هوا، بازدید دوره‌ای مشعل‌ها، بازدید از الکتروموتورها و فن‌های ۶.۶ کیلوولت و تجهیزات آن در حوزه بویلر، همچنین بازدید از تجهیزات سیستم هیدرولیک و والوهای اصلی توربین و الکتروموتورها در حوزه توربین، بخشی از اقداماتی است که در این دوره از سوی امور تعمیرات مکانیک بخار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه تعمیرات الکتریک و ابزار دقیق نیز متخصصان تعمیرات نیروگاه بخار، فعالیت‌های مربوط به تست و کالیبراسیون ترانسفورماتورها، سوییچ‌های فشاری و دمایی، بازدید و تست آنالیزرها، سطح سنج‌ها، بازدید و تست شعله بین‌ها، جرقه زن‌ها و سیستم‌های اطفای حریق این واحد را در کنار دیگر فعالیت‌ها به انجام خواهند رساند.

شریفی گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون چهار واحد بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه به طور هم زمان تحت تعمیرات قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز