خبرگزاری کار ایران

تحصن تعدادی از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۶۲

تعدادی از فرزندان شهید دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز - پنجشنبه ۲۹ مهرماه- در اعتراض به حادثه خودسوزی یک فرزند شهید و فوت او ، جلوی استانداری این استان تحصن اعتراض آمیز کردند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از یاسوج، تحصن کنندگان با نوشتن پلاکاردهایی که " ما روح الله هستیم" از مسئولان کشوری و استانی خواسته‌اند در کمترین زمان ممکن به پرونده خودسوزی فرزند شهید برازیده رسیدگی و با خاطیان برخورد شدید قانونی شود.

ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفته جاری، تنها فرزند شهید برازیده از روستای بَرد پهن از توابع دهستان زیلایی بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از اینکه ار اقدام او برای پرت کردن خود از بالای پشت بام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان جلوگیری شد،  ساعاتی بعد جلوی این اداره کل اقدام به آتش زدن خود با بنزین کرد.

میزان سوختگی تنها فرزند شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس برای درخواست اشتغال به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان مراجعه کرده بود ۸۰ درصد گزارش شد.

وی حدود ۴۰ ساله و دارای ۲ فرزند پسر و دختر است که بنا به گفته همسرش، مدتی کوتاه در یک تعمیرگاه خودرو مشغول به کار بود اما درآمد آن به هیچ عنوان جوابگوی مشکلات این خانواده نبود.

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور ویژه ای به نهادهای نظارتی جهت بررسی ابعاد این پرونده و برخورد فوری با خاطیان داده است.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز آقای مقیمی مدیرکل دفتر ریاست این نهاد را برای بررسی ابعاد پرونده به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گسیل کرده است.

سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نامه ای خواسته است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و خاطیان این پرونده را به دادگاه معرفی کند.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر آیین نامه ای از رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواسته است با عزل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی دقیق پرونده، نگذارند حقوق این فرزند شهید پایمال و براساس قانون با متخلفان برخورد شود.

تحصن تعدادی از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری + عکس

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز