خبرگزاری کار ایران

«چشم به راه » در یاسوج کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۲۴

کارگردان و فیلمساز جوان کهگیلویه و بویراحمدی از کلید خوردن فیلم " چشم به راه " در یاسوج مرکز این استان خبرداد.

سید محمد علوی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: فیلم 30 دقیقه‌ای " چشم به راه " نمایش دهنده " سختی های مادر یک شهید یاسوجی است که از ابتدای جنگ تحمیلی فرزند خود را در یکی از عملیات های دفاع مقدس از دست داده و پیکر فرزند هنوز به دست او نرسیده است.

وی تعداد بازیگران فیلم " چشم به راه " را " رباب پیشان " مادر شهید " فضل الله خوید " عنوان و اظهارداشت: این مادر شهید روزانه با در دست داشن قاب عکس فرزند خود در خیابان ها، مکان های پر تردد، آیین های سوگواری و شادی و هرجایی که انسانی را می بیند از او می پرسد که فرزندم فضل الله را ندیده ای؟

این کارگردان جوان که سابقه ساخت مستندهای سرداران شهید عنایت الله بازگیر و شهید سید مرتضی شیرودی، مستند غواص گمنام، فیلم کوتاه کافه سزار و مستند قابله را در کارنامه فیلمسازی خود دارد، خاطرنشان کرد: " شهید فضل الله خوید " در روز چهارم دی ماه سال 65 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تاکنون هیچ اثری از وی بدست نیامده است.

علوی گفت: فضل‌الله فرزند دوم یک خانواده در هفتم اسفند سال ۱۳۴۰ در روستای سادات مشهدی شهرستان کهگیلویه چشم به جهان گشود و در سن ۱۷ سالگی با یکی از بستگان خود ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر بود.

وی افزود: امیدوارم بتوانم با به تصویر کشاندن این فیلمنامه بخشی از دَینِ خود را نسبت به شهدا و انقلاب اداء نمایم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز