خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح کرد؛

تلاش برای تبدیل ورزشگاه نقش‌جهان به قطب جذب توریست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۱۲

مدیرعامل باشگاه سپاهان از تأسیس موزه افتخارات سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان و تبدیل این ورزشگاه به قطب جذب توریست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا ساکت در نشست خبری ویژه هفته سپاهان گفت: هفته سپاهان و ایام بزرگداشت افتخارات و تاریخ بلند این باشگاه در اول تا هفتم آبان ماه برگزار می‌شود تا یادآور حضور این باشگاه باسابقه در جام باشگاه‌های جهان در دوم آبان ماه سال 86 باشیم.

وی ادامه داد: روز سپاهان را به همه آنانی که تاریخ 67 ساله سپاهان را بانام شاهین آغاز کردند و به نام سپاهان ادامه داند تبریک می‌گوییم و برای این مهم برنامه‌های مختلفی اعم از برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان، اجرای برنامه‌های محله محور، تجلیل از بانوان غرورآفرین، حمایت از هواداران، رکاب زنی تیم قهرمان دوچرخه‌سواری برای عرض ارادت و سپاس به پرسنل شرکت فولاد مبارکه، تجلیل از ایثارگران و آزادگان و هفتم آبان رونمایی از همه تیم‌های باشگاه در رده‌های سنی دو گروه بانوان و آقایان را در نقش‌جهان برگزار می‌کنیم.

 مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به دو گروه ورزشی در کشور تصریح کرد: تعدادی از باشگاه‌ها فوتبال کلاب (AFC) و اسپورت کلاب هستند و سپاهان جزو 5 باشگاه کشور است که در اسپورت کلاب است و غیر از فوتبال در رشته‌های ورزشی دیگر مانند فوتسال، دوچرخه‌سواری و ووشو و غیره نیز تیم داری می‌کند.

وی یادآور شد: سپاهان در رأس اسپورت کلاب های کشور باهدف سالم‌سازی جامعه، پر کردن اوقات فراغت و تلاش برای انجام مسئولیت اجتماعی، استعدادیابی، نخبه پروری و معرفی آن‌ها برای تقویت تیم های ملی فعالیت می‌کند.

ساکت تأکید کرد: باشگاه سپاهان در حوزه تیم‌های ملی 67 بانوی سپاهانی در رشته‌های فوتبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته، ووشو، دوومیدانی و دوگانه، 11 بازیکن در رده جوانان، نوجوانان و امید و 4 بازیکن در رده بزرگ‌سالان ملی‌پوش داشتیم.

وی اضافه کرد: تحقق واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به مدت 44 سال از سال 99 به سپاهان با مدیریت باشگاه و باز شدن گره کور سی‌ساله ورزشگاه نقش‌جهان باهمت مدیران عامل فولاد باعث شد بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ورزشگاه فوتبال کشور به‌روز و به یک ظرفیت بین‌المللی و ملی برای فوتبال کشور تبدیل شود؛ این کار بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه که در خط اول فعالیت‌های اقتصادی و خودکفایی است، انجام شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: این باشگاه با 23 رشته ورزشی، 2404 ورزشکار و مربی خانم و آقا و حمایت ویژه از ورزش کارگری و اعزام کارگران پرتلاش به مسابقات کارگری جهان به‌تازگی تفاهم‌نامه خدمات‌رسانی به محرومان بی‌سرپرستان و معلولین را با بهزیستی به امضا رساندیم.

وی به زخم 35 ساله دهکده المپیک بر پیکر اصفهان اشاره کرد و افزود: رسالت ساخت و تکمیل دهکده المپیک اصفهان بر عهده وزارت ورزش است، ولی سپاهان با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بر این مقوله تأکید داشته و آمادگی ورود به این پروژه را دارد.

ساکت خاطرنشان کرد: بعد از تحویل وزرشگاه نقش‌جهان تصمیم گرفتیم این ورزشگاه را به قطب توریسم ورزشی تبدیل کنیم و راهرو و موزه افتخارات باشگاه را در دستور کار قراردادیم و چندی پیش از راهروی افتخارات رونمایی کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در انتقاد خبرنگار ایلنا به کیفیت تصاویر بازی‌های سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: کیفیت دوربین‌های صداوسیما در نقش‌جهان پایین است واچ دی نیست. از سوی دیگر به دلیل گرانی تجهیزات تصویربرداری و تخصصی بودن این تجهیزات خریدشان برای صداوسیمای مرکز اصفهان کار راحتی نبوده و امیدواریم رئیس جدید رسانه ملی به استان اصفهان با این حجم از رویدادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی برای اصفهان هم مانند استان فارس این مهم را رقم بزنند تا تجهیزات تصویری‌اش را به‌روزرسانی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز