خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

همکاری باشگاه سپاهان اصفهان با شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواف

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۶۰۷

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان خواف از امضای تفاهم نامه ورزشی با شرکت فولاد سنگان خواف خبر داد.

محمدرضا ساکت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بر گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی این شرکت تاکید داشته و همچنین مدیرعامل فولاد سنگان خواف نیز اراده جدی بر انجام فعالیت های ورزشی و فرهنگی در شهرستان خواف را دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه افزود: این تفاهم نامه در زمینه استعدادیابی، پرورش استعدادها، برگزاری جشنواره های استعدادیابی، برپایی همایش های ورزشی امضا شده و به جهت تجربه ای که باشگاه سپاهان در مدیریت برنامه های ورزشی دارد شرکت فولاد سنگان درخواست همکاری داده و فولادمبارکه اصفهان هم با قبول آن بر اجرای آن تاکید داشت.

ساکت در پایان به ایلنا گفت: کارهای اجرایی و هماهنگی با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف آغاز می شود و قرار است با هدف افزایش شادی و نشاط، استعدادیابی و پرورش استعدادها، پر کردن اوقات فراغت و گسترش فعالیت های ورزشی و همچنین ارتقای توانایی نیروهای بومی در عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی به پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز