خبرگزاری کار ایران

سازمان صمت هرمزگان رتبه اول جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۹۳

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه اول در بین سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی گفت: این سازمان توانست در بین تمامی سازمان های صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جشنواره شهید رجایی رتبه عالی و نخست را در هر دو شاخص های عمومی و اختصاصی با 94.52 درصد تحقق، کسب کند.

وی بیان کرد: با اعلام نتایج ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی سال 1399، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان توانست با 1890.6 امتیاز (94.5 درصد) بیشترین امتیاز و میزان عملکرد را نسبت به سایر استان ها کسب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تعداد محورهای عمومی را 5 مورد با 21 شاخص و اختصاصی را 4 محور با 16 شاخص عنوان کرد و افزود: محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری، محور نظارت و ارزیابی، شاخص واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی و مدیریت محلی، ارائه خدمات در میز خدمت، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، رسیدگی به شکایات مردمی و … از شاخص های ارزیابی این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز