خبرگزاری کار ایران

نخبگان لرستان در ظرفیت طلایی برای رفع مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۰۰۳

استاندار لرستان با اشاره به وجود پتانسیل نخبگان گفت: با تمام توان و مشارکت همه نخبگان و مردم لرستان در فع مشکلات اقتصادی استان تلاش خواهم کرد.

فرهاد زیویار همزمان با هفته پست در جلسه دیدار با مدیران کل پست و مخابرات استان  وجود منابع خدادادی و طبیعی و وجود پتانسیل های فراون از جمله نخبگان و مردم همیشه در صحنه لرستان را فرصت مناسبی برای تغییر در وضعیت معیشتی و توسعه اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: یا استفاده از این ظرفت ها و کمک گرفتن از پتانسیل مردمی با تمام توان در کنار مردم خوب و ولایی استان که همیشه در همه بحران ها و سختی ها یک‌دل و متحد در رفع مشکلات خواهم تا بتوانم گوشه‌ای از مشکلات لرستان را رفع کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به بی توجهی به کارآفرینان و نخبگان استان و مهاجرت از استان تصریح کرد: برنامه اصلی و مهم ما توجه ویژه و خاص به کسانی که توانمند و کارآفرین بودند و افرادی که مورد بی مهری قرار گرفته و به هر دلیلی از استان خارج شده اند و جهت تلاش به رفع موانع اقتصادی از آنان حمایت خواهیم کرد.

وی فعالیت همه اقشار مردم در پیشرفت استان لرستان را خواهان شد و افزود: مدیران یایستی به خواسته ها و مطالبت مردم توجه و نسبت به اجرای مطالباتشان اقدام یه موقع و سریع انجام دهند تا مردم محبوب لرستانی نسبت به مسئولین دلسرد و نامید نشوند.

زیویار از مدیران و کارکنان حوزه ی پست و ارتباطات تشکر کرد و در خصوص برطرف نمودن مشکلات و نواقصی که در این مینه وجود دارد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز