خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه هوگام برای اولین بار در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۵۰

مسابقه عبور از موانع سخت تحت عنوان " هوگام" برای اولین بار به میزبانی شهرستان هرسین با حضور ۲۰ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، نریمان رحمانی رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: علاوه بر حفظ سلامتی با ورزش هدف دیگر چنین مسابقاتی که در شهرستان ها برگزار می شود، فعالیت و تکاپو در ورزش شهرستان ها است.

نریمان رحمانی ادامه داد: مسابقه هوگام در زمین های طبیعی با متراژ ۴/۵ کیلومتر در بین آقایان در ۱۰ آیتم سخت و با حضور ۲۰ تیم از سراسر استان  به طور قابل قبولی برگزار شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات افزود: موانع در این رقابت ها به صورت ۲ الی ۳  کیلومتر دو در جاده خاکی، بالارفتن از طناب، عبور از پل معلق، دویدن در رودخانه، عبور از موانع آب، سینه خیز در زمین های خاکی، بالارفتن از سربالایی و حمل لاستیک و شن بود.

وی از همکاری مردم هرسین که در این رقابت ها باغ ها و املاک شخصی خود را بطور رایگان در اختیار ورزش های همگانی قرار دادند تشکر ویژه کرد.

رئیس هیات ورزش های همگانی در خصوص جشنواره ماهیگیری با شعار " ماهی بگیر و رها کن" بیان داشت: مسابقات ماهیگیری ورزشی در اول و دوم مهر ماه سال جاری با شعار ماهی بگیر و رها کن در سد جامیشان شهرستان سنقر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت که با حضور ۱۹ تیم از ۵ استان تهران، کردستان، مرکزی، کرمانشاه و زنجان برگزار شد، دو تیم از کرمانشاه اول و دوم  شدند.

رئیس هیات ورزش های همگانی در خصوص نحوه برگزاری این رقابت ها افزود: برای ماهیگیری از قلاب تک شاخ بطوریکه خار برگشتی نداشته باشد، برای اینکه مانع از آسیب به ماهی شود استفاده شد، همچنین استفاده از طعمه زنده ممنوع و پس از گرفتن ماهی اسپری مخصوص در دهان ماهی زده شد تا از عفونت جلوگیری و پس از آن آزاد می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز