خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز به ایلنا گفت:

تله کابین دیزین استاندارد نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۹۹۶

مدیرکل استاندار استان البرز گفت: تمام ۷ کابل راه تله کابین دیزین غیر استاندارد است.

امیرحسین محتشم به ایلنا گفت: بنا بر نظارت سازمان استاندارد استان البرز از مجموعه تفریحی دیزین، تله کابین این مجموعه دارای ۷ کابل راه تردد است که همگی غیر استاندارد است.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ارتباط با عدم امنیت این تجهیزات گفت: پرونده تله کابین دیزین در کمیسیون ماده ۴۲ سازمان مطرح شده است و هنوز رای مشخص نیست. 

وی افزود: منتظر رای کمیسیون ماده ۴۲ هستیم و به محض صدور رای، نتیجه را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پاسخ به سوال  ایلنا مبنی بر اعلام عدم استفاده مردم توضیح نداد و تنها گفت سازمان استاندارد البرز بنا بر اعلام کارشناسی، کابل راه دیزین را غیر استاندارد می داند.

تله کابین دیزین بنا بر اظهارات مدیرکل پیشین اداره استاندارد استان البرز از ایمنی لازم برخوردار نبود ولی با اینحال همچنان مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

دیزین در منطقه استان البرز، ۲۳ پیست اسکی دارد که شامل ۴ تله کابین شاله، قله، دره، چمن، ۲ تله سیژ قله و چمن، ۷ تله اسکی بشقابی شامل دوبل مایر، سی چال، گوزنی، پشت ویل، مبتدی، چمن و یک تله اسکی چکشی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز