خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی خبر داد؛

بازگشایی 400 تالار پذیرایی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۲۷

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: بعد از وقفه طولانی در فعالیت تالارهای پذیرایی به علت شیوع ویروس کرونا، 400 تالار پذیرایی در استان مرکزی از روز شنبه 17 مهرماه جاری بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید زند افزود: ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی در نشست اخیر خود مجوز فعالیت مجدد تالارها به شرط رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را مصوب کرد و این اماکن کسب و کار با نظارت مستمر از امروز بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: جزییات، الزامات و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به تالارداران در سایت اتاق اصناف ایران و نیز سایت مرکز بهداشت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارگذاری شده است.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی اظهار داشت: قرار است که فعالیت تالار باغ‌های استان مرکزی در فضای باز و با در نظر گرفتن فاصله 3 متر برای هر صندلی و تأمین فضای 8 مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرش مشتری باشد.

زند تصریح کرد: در رابطه با فضای بسته و مسقف تالارهای پذیرایی نیز علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، اعمال محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی تا 20 نفر، زرد تا 30 نفر و در شهرها با شرایط آبی تا 50 نفر را دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: اگرچه انتشار ویروس کرونا اقتصاد جامعه را درگیر کرده است، اما باید در سایه زندگی هوشمند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روند فعالیت‌ها را در سطح مناسب ادامه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز