خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی کشور:

رفع موانع سرمایه گذاری استارتاپ‌ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۵۸

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها رفع موانع سرمایه گذاری توسط این صندوق پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی بغدادی در نشست خبری استان آپ که در قزوین برگزار شد، گفت: دوشنبه‌های استارتاپی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استان‌های کشور اجرا می‌شود و در آن تامین سرمایه برای کسب و کارهای نو پا و استارت آپ‌هایی که به طور مستقیم زیر نظر شرکت‌های دانش بنیان نیستند تلاش می‌شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ادامه داد: از جمله اهداف شکل گیری این صندوق حمایت از کسب و کارها و شرکت‌های دانش بنیان است و نباید اجازه داد تامین سرمایه دغدغه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان باشد از این رو رفع موانع سرمایه گذاری نیز توسط این صندوق پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به رسمیت شناخته شده‌اند و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور علاوه بر کمک به شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه لازم استارتاپ‌ها را تامین می‌کند و به توسعه نوآوری در کشور کمک می‌کند.

این مسئول بیان کرد: صندوق‌های پژوهش فناوری و بورسی در دوشنبه‌های استارتاپی سرمایه گذاری خواهند کرد؛ تا کنون 30 رویداد با حضور 200 تیم استارتاپی با این عنوان در سطح کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا کنون برای 16 تیم جذب سرمایه صورت گرفته و بیش از 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارتاپ‌ها جذب شده است، همچنین در مجموع 57 تیم نیز به مرحله جذب مذاکره رسیده‌اند.

بغدادی گفت: برای تشویق سرمایه گذاران در راستای حضور در دوشنبه‌های استارتاپی درصورت سرمایه گذاری و تامین 20 درصد آورده 80 درصد اعتبار نیز از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب طرح هم سرمایه تامین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز