خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

جلوگیری از واگذاری‌های نامتعارف درخواست‌های بخش صنعت از دستگاه قضا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۴۲

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: خواسته جامعه صنعتی استان، تامین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و اجرای دقیق قوانین حمایتی و تمرکز و تجمیع پرونده‌های قضایی و جلوگیری از واگذاری‌های نامتعارف است؛ چرا که برخی واگذاری‌ها مشکلاتی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه دیدار با صنعت گران قزوین که عصر امروز در دادگستری استان برگزار شد، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار داریم، استان قزوین 120 هزار کارگر در استان در حال فعالیت بوده و از نظر سنعتی جزء استان‌های برتر قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: خواسته جامعه صنعتی استان، تامین امنیت اقتصادی، تثبیت قوانین و اجرای دقیق قوانین حمایتی و تمرکز و تجمیع پرونده‌های قضایی و جلوگیری از واگذاری‌های نامتعارف است؛ چرا که برخی واگذاری‌ها مشکلاتی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: رویکرد دستگاه قضایی طی چندین سال گذشته تغییر کرده و با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها حل مشکلات بخش صنعت در دستور کار قرار دارد و مشکلات صنعتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی استان قزوین افزود: هر چقدر چرخه اقتصاد رونق یابد میزان جرائم قضایی کاهش خواهد یافت از این رو دارای اهمیت است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات بخش صنعت بانک محوری است و همین امر برای واحدهای تولیدی مشکلاتی را ایجاد کرده است که البته در بخش عالی این مشکلات تا حدودی حل کرده است.

قاسمی اظهار کرد: برخورد با فساد از برنامه‌هاس سند تحول قضایی است و یکی از این موارد مبارزه با فساد اقتصادی است، دستگاه قضایی استان در حل مشکلات واحدهای صنعتی عملکرد خوبی داشته و همین امر منجر به بازگشت 60 واحد به چرخه تولید شده است و تعداد 20 واحد صنعتی دارای مشکل هستند که دارای بیش از 2 هزار و 400 کارگر دارند که البته این امر نسبت به گذشته کاهش 60 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: کارگروه حمایت از  تولید تشکیل شده و اعضای کارگروه به صورت هفتگی از واحدهای صنعتی بازدید میدانی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: دستگاه قضا از ظرفیت خوبی برخوردار است که باید از آن برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید استفاده شود که البته شناخت عمیقی از حوزه صنعت وجود دارد و اقداماتی نیز در این راستا در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز