خبرگزاری کار ایران

دیدار و نشست مدیرکل استاندارد گیلان با مدیرکل گمرک بندر آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۷۶

مدیرکل استاندارد گیلان با حضور در گمرک بندر آستارا با مدیرکل و مسئولان گمرک و همچنین تعدادی از بازرگانان این شهر مرزی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهناز جعفریان مدیرکل  استاندارد گیلان  در سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا پس از حضور در معاونت استاندارد این شهر و دیدار ونشست با معاون و پرسنل استاندارد آستارا و بازدید از قسمتهای مختلف اداری و آزمایشگاهی با حضور در گمرک بندر آستارا با مدیرکل و مسئولین گمرک وهمچنین تعدادی از بازرگانان این شهر مرزی دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل استاندارد گیلان در این دیدار تسریع و تسهیل در امور صادرات و واردات را رویکرد مهم استاندارد استان در دوره کنونی دانست و گفت: با ارتقاء سیستم آزمایشگاهی و همچنین افزایش نیروی انسانی آموزش دیده و استفاده از تمام ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی، بازرگانان و تجار  را در امر صادرات و واردات کالا یاری خواهیم کرد.

جعفریان تصریح کرد: انتظار از ما در خصوص سرعت بخشیدن در امور صادرات و واردات انتظار بجا و به حقی است که البته این تسریع در امور درچهارچوب رعایت قوانین و مقررات استاندارد امکان پذیر است.

کریم رسولی مدیرکل گمرک بندر آستارا نیز ضمن ابراز خرسندی وتشکر از حضور مدیرکل استاندارد گیلان و معاونان ومدیران وی در دیدار چهره به چهره با تجار و بازرگانان در راستای رفع مشکلاتشان، بسیار ارزنده و مهم دانست و با توجه به حجم بالای ۸۵ درصد صادرات و واردات کالا از گمرگ آستارا نسبت به گمرک بندرانزلی، خواستار افزایش نیرو وامکانات آزمایشگاهی در جهت افزایش بهره وری و ارتقای توان تجار در زمینه صادرات و واردات شد.

مدیرکل استاندارد گیلان همچنین در حاشیه این سفر و دیدار مدیرکل گمرک، از بخش های مختلف آزمایشگاه معیار گستر طوس مستقر در محوطه گمرک و نحوه ارائه خدمت به مردم، گروه تولیدی کیت سون تولید کننده هود آشپزخانه، اجاق گاز صفحه‌ای،فر توکار و دیگر اقلام لوکس منزل و نیز شرکت تولیدی فولاد راستین تولید کننده انواع میلگرد ساختمانی در شهرک صنعتی آستارا بازدید و با مسئولین و مدیران این شرکت ها نشست و گفت و گو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز