خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

قزوین از وجود تبعیض رنج می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۶۲

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وجود تبعیض در استان روحیه مردم را آزرده کرده و همین امر اعتماد مردم را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز با حضور رئیس قوه قضائیه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: باید برای ایجاد فرهنگ عدالت خواهی در بین مردم تلاش شود تا عدالت خواهی جزء سیره آن‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: لازم است عدالت خواهی در بین عامه مردم، اصحاب رسانه و مسئولین ایجاد شود و این امر از اهمیت بالایی برخودار است؛ چرا که این امر ما را به اصل دین نزدیک می‌کند.  

وی بیان کرد: در استان قزوین محورهایی مانند صنعت، کشاورزی و همین طور گردشگری که مورد غفلت قرار گرفته، فرصت‌های ارزشمندی هستند.

امام جمعه قزوین افزود: در کنار دانشگاه‌های متعدد و حوزه‌های علمیه متعدد، مردم فرهیخته و چهره‌های شاخص انقلابی است و فرصت‌های مختلفی در استان وجود دارد؛ البته تهدیداتی نیز در استان وجود دارد که مشکل آب از جمله آن‌ها است.

وی عنوان کرد: مشکل آب با حفر چاه‌های جدید حل نمی‌شود و آسیبی برای آینده استان است، همچنین فرونشست دشت قزوین نیز از تهدیدات جدی استان است.

عابدینی اظهار کرد: تبعیض روحیه مردم را آزرده کرده که البته نمی‌توان در جلسات عمومی به طور کامل بیان کرد، بسیاری از افراد به علت داشتن جایگاه، ساختمان و بناهایی را می‌سازند اما در مقابل کشاورزان برای داشتن یک ۲۰ متری مجوز نمی‌توانند بگیرند و این امر اعتماد مردم را از بین برده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز