خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

اعزام اتوبوس‌های اردبیل به پایانه مرزی مهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: ۱۱ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری برای جابجایی زائران اربعین حسینی عازم پایانه مرزی مهران شد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در نشست با انجمن های صنفی شرکت های حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان از اعزام ۱۱ دستگاه اتوبوس از اردبیل به پایانه مرزی مهران برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: بر اساس اعلام حج و زیارت استان اردبیـل امسال ۲۳۷ نفر زائر جهت زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) و حضور در پیاده روی اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

عضو شورای اداری استان اردبیـل با بیان اینکه طبق اعلام حج و زیارت اکثر زائران بلیط هوایی برگشت دارند تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم برای جابجائی بازگشت زائران اربعین حسینی انجام شده و ۱۱ دستگاه اتوبوس نیز عازم پایانه مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهران شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیـل خاطرنشان کرد: کرایه اتوبوس های ۲۵ نفره VIP برای هر نفر از مهران به اردبیـل ۵۶۰ هزارتومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل از زائران خواست هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت ها و ناوگان های عمومی جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

جابجایی 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی 2 میلیون تن کالا در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین افزود: در 6 ماه گذشته بیش از 158 هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار جابجا شده ، از تلاش های شبانه روزی رانندگان قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.  

شیرین زاده محصولات کشاورزی، سیمان،آب معدنی،انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزارو 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز