خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

تلاش برای توسعه هنرستان‌های هنرهای زیبای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هنرستان هنرهای زیبا به تحقق اهداف سند تحول بنیادین کمک می‌کند و باتوجه به اهمیت هنر در آموزش با همکاری مسئولان استانی تلاش می‌شود تا هنرستان‌های هنرهای زیبا در استان از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم افتتاح نخسین هنرستان هنرهای زیبای پسران استان که صبح امروز برگزار شد، گفت: هنرستان هنرهای زیبا ضمن تربیت هنرمندان با آموزش استاندار و حرفه‌ای سطح فرهنگ عمومی را نیز ارتقا می‌دهد و شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش آموزان را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با استفاده از هنر می‌توان ضمن نهادینه کردن ارزش‌های انسانی به تحقق اهداف سند تحول بنیادین نیز کمک کرد؛ از این رو هنر باید در مدارس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به استقبال دانش آموزان و خانواده‌ها از هنرستان هنرهای زیبای دختران که سال گذشته با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، امسال نیز این هنرستان برای پسران راه اندازی شد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 114 واحد آموزشی فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سطح استان وجود دارد و میزان تحصیل دانش آموزان در این هنرستان‌ها بالاتر از میانگین کشوری بوده و همین امر قزوین را جزء استان‌های برتر این حوزه قرار داده است.

وی اظهار کرد: با همکاری مسئولان استانی تلاش می‌شود تا هنرستان‌های هنرهای زیبا در استان از  نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز