خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا خوزستان؛

تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شد/۸۸ کیلومتر از شبکه ریزشی فاضلاب اهواز اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۱۷

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شد و اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد امروز شنبه سوم مهرماه در جلسه بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: قرارداد قرارگاه خاتم برای اجرای طرح‌های فاضلاب خوزستان از ۲۸ تیرماه سال جاری منعقد و این قرارگاه از اوایل مردادماه کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر قرارگاه در چهار جبهه کاری از جمله احداث میکروتونل، ایستگاه‌های پمپاژ و همچنین اجرای خطوط، فعال است.

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد.

کرمی‌نژاد با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز ظرفیت تصفیه ۱۱۲ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه‌روز دارد، ادامه داد: در حال حاضر این تصفیه‌خانه ۲۶ هزار متر مکعب فاضلاب دریافت کرده و تصفیه می‌کند.

وی با اشاره به ریزش شبکه‌های فاضلاب در برخی از نقاط اهواز عنوان کرد: به کمک ۳۳ شرکت پیمانکاری در قالب ۳۰ قرارداد، نقاط ریزشی فاضلاب اهواز شناسایی و در حال اصلاح هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: در اهواز حدود ۱۰۵ کیلومتر شبکه ریزشی داشتیم که از این میزان، تاکنون ۸۸ کیلومتر اصلاح شده است.

وی گفت: همچنین در ۵۴ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز در حال انجام اقدامات لازم هستیم و پیمانکار نیز برای حل مشکلات این نقاط مشخص شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز