خبرگزاری کار ایران

توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی انجام شد؛

پرداخت 50درصد سهمیه بیمه تکمیلی کادر درمان به واحدهای بیمه‌گر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۸۳

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 50 درصد سهمیه پرداختی بیمه تکمیلی کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به واحد بیمه‌گر را این دانشگاه متقبل می‌شود، این درحالی است پیش از این، تمام هزینه ها توسط کادر درمان و کارکنان دانشگاه پرداخت می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعیدرضا سلطانی افزود: بیمه تکمیلی جزء تعهدات اداری دانشگاه علوم پزشکی نیست و پرسنل تمام سهمیه را خود پرداخت می‌کنند، اما با پیگیری‌های انجام شده از مهر ماه سال جاری 50 درصد سهمیه بیمه تکمیلی توسط این دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: انجام بیمه تکمیلی برای کادر درمان در شرایط شیوع بیماری کرونا ضروری است که این موضوع با تعامل و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی عملیاتی شد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، خود فرد و بستگان درجه یک شامل همسر و فرزندان را نیز تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی قرار می‌دهد.

سلطانی تصریح کرد: همچنین ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان علوم پزشکی استان در واحدهای درمانی که افراد به کار اشتغال دارند، انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز