خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته گردشگر‌ی در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۳۸

معاون گردشگر‌ی البرز از بر‌گزار‌ی برنامه‌های متنوع به مناسبت پنجم مهر ماه روز جهانی گردشگر‌ی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مجا‌زی خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا از البرز، مرتضی نیکرو با اشاره به برنامه های هفته گردشگری در البرز، اظهار کرد: بر‌گزار‌ی وبینار‌ها‌ی تخصصی، افتتاح و باز‌دید از پروژه‌های در حال ساخت گردشگر‌ی و بر‌گزار‌ی مراسم تجلیل از فعالان صنعت گردشگری از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگر‌ی خواهد بود.

معاون گردشگر‌ی البرز اظهار کرد: با توجه به شعار سازمان جهانی گردشگر‌ی (UNWTO) مبنی بر گردشگر‌ی برا‌ی رشد فرا‌گیر، بدون شک شروع دوباره فعالیت‌ها به رشد و بهبود شرایط به وجود آمده در اثر همه‌گیر‌ی کرونا کمک کرده و ضرور‌ی است همگان به شکل گسترده و منصفانه از آن بهره‌مند شوند.

او در ادامه افزود: همچنین بر این اساس مقرر شد از جمعی از فعالان صنعت گردشگری البرز در قالب ویژه برنامه‌ای تقدیر و تجلیل به عمل آید.

او با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان عنو‌ان کرد: توسعه و ارتقا‌ی زیر‌ساخت‌ها‌ی گردشگر‌ی و باز‌دید پیوسته از تأسیسات پذیرایی، اقامتی و تفریحی در رشد این صنعت فرا‌گیر جهانی اثر‌گذار خواهد بود.

نیکرو با تأکید بر لزوم بر‌گزار‌ی دوره‌ها‌ی آموزشی و صدور گواهی برا‌ی پرسنل شاغل در حوزه گردشگر‌ی تصریح کرد: به روز‌رسانی و آموزش مداوم از جمله مهم‌ترین بخش‌های این صنعت محسوب شده و این مهم همواره در صدر برنامه‌ها‌ی اجرایی معاونت گردشگر‌ی اداره‌کل قرار داشته است.

معاون گردشگر‌ی البرز گفت: جلب مشارکت نهاد‌های مرتبط و سرمایه‌گذار بخش خصوصی زمینه لازم برای‌ ساخت اماکن اقامتی و مجموعه‌ها‌ی گردشگر‌ی در استان را فراهم کرده و موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد‌ی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز