خبرگزاری کار ایران

برای حمایت از افراد بی بضاعت انجام شد؛

اجرای طرح یک کاسب، یک دانش آموز و یک کارخانه دار چندین دانش آموز در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح یک کاسب، یک دانش آموز و یک کارخانه دار، چندین دانش آموز برای حمایت از افراد بی بضاعت به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و همچنین ایام صفر و ضرورت احسان و نیکوکاری و حمایت از دانش آموزان و خانواده‌های بی بضاعت وآسیب دیده از بیماری کرونا، جلسه هماهنگی و هم اندیشی در ارتباط با رزمایش کمک های مومنانه برگزار شد.

وی گفت: اقدامات حمایتی از دانش آموزان در راستای تهیه بسته های حمایتی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان بی بضاعت استان اردبیل انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: برای تحقق اهداف و حمایت از دانش آموزان، این رزمایش با همدلی و همت صنعتگران، اتحادیه ها و تشکل های صنفی، بسیج اصناف و اداره کل آموزش و پرورش استان در قالب طرح یک کاسب، یک دانش آموز و یک کارخانه دار، چندین دانش آموز به مرحله اجرا در می آید.

صادقی اذعان کرد: در دوره های قبل ایام کرونا، کمک های مومنانه که از طریق همکاری فعالین اقتصادی استان صورت گرفته به ارزش 120 میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز