خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

هیچ خط قرمزی نباید در برخورد با افراد خاطی وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۸۲

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: معتقدم هیچ خط قرمزی نباید در برخورد با افراد خاطی وجود داشته باشد و حتی اگر مسئولی در مقابل مشاهده ظلم های روا شده به جای ایستادگی و مقابله، مصالحه با این چپاولگران انجام داده باشد، باید مورد بازخواست قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عیسی عباسی در هفتمین جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: اقدامات خوبی نسبت به تکریم همکاران واحد غسالخانه، تدفین و راننده های آمبولانس شاغل در آرامستان بندرعباس که در خط مقدم تقابل با بیماری کرونا قرار دارند، با بازسازی محل استراحت این پرسنل زحمتکش صورت گرفت.

وی همچنین از سرپرست شهرداری مجددا تقاضا کرد که به صورت جدی در موضوع یاری رساندن به شبکه بهداشت و درمان و کمک به سلامت جامعه، برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و تمامی امکانات و ظرفیت های موجود را در کمک به سلامت مردم بکار بگیرند.

پیگیر مشکلات شغلی نیروی انسانی شهرداری هستم

عباسی بیان کرد: در حوزه نیروی انسانی شهرداری به همکاران پرتلاش خود وعده پیگیری مشکلات شغلی به خصوص ساماندهی در پرداخت حقوق ماهیانه آنها، که یکی از دغدغه‌های اصلی این عزیزان است داده ام، موضوع را به صورت روزانه از سرپرست شهرداری پیگیر هستم و تا زمان به روز شدن این مهم و اجرای عدالت در پرداخت ها، تمامی تلاش خود را بکار خواهم بست.

وی با اشاره به اینکه برخی از پرسنل شهرداری نسبت به بی عدالتی در تغییر ناعادلانه و تبعیض آمیز قرارداد آنها از تامین نیرو به حجمی اعتراض به حقی داشتند، افزود: در مشاهده مصادیق متوجه شدم فردی که در شرایط سخت معیشتی سرپرست خانواده و دارای چند فرزند است نیروی حجمی معرفی شده، حقوق و مزایای کمتری دریافت می کند، در حالی که دختر و یا  پسر مجرد با همان ویژگی ها و سوابق شغلی، به واسطه بهره مندی از رانت در لیست تامین نیرو قرار گرفته است که این موضوع اصلا عادلانه نیست.

قبل از ورود اعضای شورا، مشکلات را حل کنید

عباسی ضمن تذکر جدی به مسئولان حوزه منابع انسانی، عنوان کرد: از آنها می‌خواهم قبل از ورود اعضای شورا به موضوع، دغدغه این عزیزان را پیگیری و مشکل آنها را هرچه سریعتر حل کنند.

رسیدگی فوری به گلایه های گزارش شده مردم

وی همچنین اعلام کرد: در خصوص رسیدگی فوری به گلایه های فراوان گزارش شده توسط مردم در سرویس دهی نامناسب جمع آوری زباله ها در برخی محلات و عدم ترمیم حفاری معابر اصلی و کوچه ها پس از گذشت چندین ماه به مسئولین حوزه خدمات شهری شهرداری، از آنها می خواهم به سرعت و به صورت حضور میدانی مسئولان مربوطه در معابر و محلات شخصا پیگیر رفع این دغدغه های درست باشند.

عضو شورای شهر در موضوع رسیدگی به فساد و تخلف خاطر نشان کرد: بنده معتقدم هیچ خط قرمزی نباید در برخورد با افراد خاطی وجود داشته باشد و حتی اگر مسئولی در مقابل مشاهده ظلم های روا شده به جای ایستادگی و مقابله، مصالحه و همکاری ( با هر وابستگی به گروه های دارای مقام و ارزش در جامعه) با این چپاولگران بیت المال به خاطر حفظ پست و مقام خود انجام داده باشد، باید مورد بازخواست قرار گرفته و پاسخگوی سکوت و همکاری خود با مسببین ایجاد نگاه فعلی مردم و رسانه ها به شهرداری باشند.

وی در ادامه گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کابینه دولت جدید فرمودند، وظیفه دستگاه های اجرایی نظارت دقیق، پیشگیری و برخورد با تخلفات از درون آن تشکیلات، قبل از کشانده شدن موضوع به دستگاه قضا و رسانه ای شدن آنها است.

پیگیری مشکلات ساحل بندرعباس، مطالبه قدیمی و همیشگی مردم است


عباسی در باره پیگیری مشکلات ساحل بندرعباس که مطالبه قدیمی و همیشگی مردم است اظهار کرد: بررسی معضل مهم پارکینگ قایق های صیادی، با همراهی شهردار منتخب بندرعباس، از امکانات و ظرفیت های بلوار ساحلی و بوستان های همجوار آن بصورت میدانی بازدیدی داشتیم و امیدوارم در آینده شاهد رسیدگی به این موضوع و تحولات جدیدی در این حوزه باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از مطرح شدن موضوع لزوم تحقق شفافیت در شورا، درخواست تشکیل کمیته ای جهت بررسی هزینه های انتخاباتی همکاران و معرفی منابع تامین آن در نخستین گام به مردم (که هر دوره مورد سوال و ابهام است) را داشتم، بر خلاف حمایت های انجام شده توسط جمع کثیری از مردم و جریانات مطالبه گر، بنده از اصحاب رسانه تقاضا دارم در بحث لزوم پرداختن به این موضوع و یا عدم ضرورت پیگیری و اهمیت آن، دیدگاه و نظرات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز