خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان:

بیش از دو هزار تعاونی راکد قزوین تعیین تکلیف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۰۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طی یک اقدام تعاونی‌های راکد استان که بیش از 2 هزار مورد بود تعیین تکلیف شده و درحال حاضر 850 تعاونی فعال در سطح استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: طبق آنچه پیش بینی شده بود باید در پایان برنامه ششم توسعه سهم تعاون در اقتصاد کشور به 25 درصد افزایش پیدا کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به مردمی کردن اقتصاد تاکید می‌کند که این امر نیازمند بسط در توده‌ها و اقشار پایینی جامعه است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعاون در اقتصاد کشور صرفا چهار درصد نقش دارد که تا رسیدن به 25 درصد فاصله زیادی دارد و لازم است برای افزایش این سهم مطابق با اسناد بالا دستی اقداماتی صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: سند بالادستی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود؛ اما در زمان اجرا یک مجموعه انقلابی وزارتخانه تعاون را  منحل کرده و با دو وزارتخانه رفاه و کار ادغام شد؛ باید در نظر داشت که خسارات این تصمیم به کشور به میزانی است که می‌توان از آن چهار سریال گاندو ساخت.

وی اظهار کرد: درحال حاضر ضریب تولید ناخالص داخلی به حدود ۴۳ تا ۴۷ صدم درصد رسیده که به نوعی فاجعه است؛ اما مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

گروسی بیان کرد: طی یک اقدام تعاونی‌های راکد استان که بیش از 2 هزار مورد بود تعیین تکلیف شده و درحال حاضر 850 تعاونی فعال در سطح استان فعال هستند.

وی افزود: در حال حاضر  مشکل تعاونی‌های مسکن بررسی شده و کاهش پیدا کرده و از نظر اجرا و اقدام مشکلی وجود ندارد و بیش از 18 هزار واحد تحویل داده شده و تعداد واحدهای تحویل داده نشده 48 مورد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز