خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت واگذاری امور اقتصادی به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۷۹

استاندار قزوین با تاکید بر نقش حضور و همکاری مردم در زمینه‌های مختلف گفت: لازم است در آینده در رویکردها تغییر جدی داشته باشیم و امور مختلف از جمله اقتصاد به مردم واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم تجلیل از  تعاونی‌های برتر که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در حال حاضر بخشی از مشکلات جامعه برآمده از ساختارها است و هدف خصوصی سازی اقتصاد به دلیل برخی مشکلات محقق نشده و دولت در اقتصاد مداخله می‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: در مواقعی که در شرایط سخت قرار می‌گیریم مداخله برای پیشبرد امور برای دولت مشکلاتی را ایجاد کرده و سهم دولت در اقتصاد حداکثری می‌شود و سهم سایر بخش‌ها به حداقل کاهش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: نقش آفرینی و همکاری مردم در اقتصاد و واگذاری امور توسعه کشور را به همراه خواهد داشت؛ چنانچه در دنیای امروز کشورهایی موفق هستند که مردم آن نیز در اقتصاد نقش دارند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: مشارکت مردم در امور به اقتصاد محدود نمی‌شود و نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و سیاست به افزایش سرعت توسعه کشور کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی از ابتدا بر حضور حداکثری مردم تاکید شده و در مواقع مختلف از جمله انقلاب و جنگ با حضور مردم به پیروزی رسیدیم؛ در واقع حضور مردم در صحنه به ایجاد ظرفیت منجر شده است.

جمالی پور با تاکید بر نقش حضور و همکاری مردم در زمینه‌های مختلف عنوان کرد: لازم است در آینده در رویکردها تغییر جدی داشته باشیم و امور به مردم واگذار شود.

استاندار قزوین گفت: باید به این نکته توجه داشت که تعاون صرفا به معنای فعالیت اقتصادی نیست و به معنای به کارگیری ظرفیت‌ها و هم افزایی در راستای تولید است و باید به آن توجه جدی داشت و این امر به اصلاح ساختارها و رویکردها نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز