خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تسریع در تکمیل کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج یک مطالبه جدی مردمی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۲۹

استاندار البرز گفت: در دیدار هایی که با شهردار و اعضای شورای شهر کرج داشتم دو پروژه مهم کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج را به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی مطرح کرده و درخواست داشتم که با اهتمام ویژه برای تکمیل آنها اقدام شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج که روز دوشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان نماینده عالی دولت در استان به صورت مستمر و مداوم از پروژه های استان دیدن می کنم، افزود: البرز به دلیل موقعیت استراتژیک و اهمیتی که برای کشور دارد، دارای پروژه های مهم و موثری است.

وی ادامه داد: در این بازدید با همراهی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج از کمربند شمالی کرج صورت گرفت که طی چند سال اخیرتلاش های بسیاری معطوف شد تا این مطالبه مهم مردمی به سرانجام برسد.

شهبازی گفت: کنارگذر شمالی کرج مشکلاتی برای تهیه مصالح داشته که تغییر قیمت ها و همچنین تحریم های ناجوانمردانه مانعی بر سر این راه است.

وی افزود: در دیدار هایی که با شهردار و اعضای شورای شهر کرج داشتم دو پروژه مهم کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج را بعنوان مهمترین مطالبه مردمی مطرح کرده و درخواست داشتم که با اهتمام ویژه برای تکمیل آنها اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز