خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کرونای بوئین زهرا خبر داد؛

خروج بوئین زهرا از وضعیت قرمز کرونایی/ ۲۶ درصد جمعیت شهرستان علیه کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۴۷۸

رئیس ستاد کرونای شهرستان بوئین زهرا گفت: در حال حاضر این شهرستان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تبدیل شده و از لحاظ تعداد مبتلایان و بستری‌ها به ثبات نسبی رسیده‌ایم و میزان مبتلایان کاهش ۳۰ درصدی داشته است.

مصطفی آقاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در بوئین زهرا گفت: از لحاظ تعداد مبتلایان و بستری‌ها به ثبات نسبی رسیده‌ایم و میزان مبتلایان کاهش ۳۰ درصدی داشته و از حدود ۱۱۰ نفر به ۷۳ نفر رسیده، تعداد مبتلایان نیز در برخی روزها بالای ۱۰۰ نفر بود که به پایین ۱۵ نفر رسید.

رئیس ستاد کرونای شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: البته این شرایط شکننده است و وضعیت باثباتی نیست و نباید خروج از وضعیت قرمز باعث کاهش رعایت پروتکل‌ها شود و باید با رعایت نکات بهداشتی به وضعیت ثبات و زرد و آبی برسیم.

وی عنوان کرد: از مردم و اصناف و ناظرین و بازرسانی که در این مدت فعالیت داشتند و همچنین رسانه‌ها که با انتشار اخبار در تعیبن رفتار مردم نقش داشتند تشکر می‌کنیم و امیدواویم روند همکاری تمام اقشار جامعه در کاهش کرونا تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با بیان میزان واکسن‌های تزریق شده در این شهرستان گفت: تاکنون در دوز اول حدود ۲۴ هزار نفر و در دوز دوم ۱۱ هزار و ۲۴۰ نفر و در مجموع ۲۶ درصد مشمولین شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

آقاعلی افزود: درحال حاضر پنج مرکز واکسیناسیون در حال فعالیت هستند و روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ واکسیناسیون صورت می‌گیرد و ظرفیت برای دو هزار مورد نیز هست و با توجه به اینکه روند واردات واکسن سرعت بالایی خواهد گرفت، شرایط در شهرستان نیز برای تزریق واکسن فراهم است و درصورت مراکز جدید را اضافه می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز