خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تعداد تخت بیمارستانی در البرز از متوسط کشور بسیار پایین تر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۰۹

استاندار البرز گفت: البرز به لحاظ تامین تخت بیمارستانی از متوسط کشور بسیار پایین تر است و در این خصوص در زمره استان های محروم محسوب می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با کرونا، اظهار داشت: البرز در راستای واکسیناسیون توفیقات ارزشمندی را کسب کرد و روند این امر نیز به خوبی طی می شود.

وی ادامه داد: البرز به لحاظ تعداد تخت بیمارستانی از متوسط کشور بسیار پایین تر است و در این خصوصی در زمره استان های محروم محسوب می شود ولی برخلاف این شرایط حتی یک بیمار از عدم وجود تخت بیمارستانی گلایه نداشته است.

شهبازی گفت: برای این امر تلاش های بسیاری کردیم و تمامی امکانات استان اعم از بیمارستان امام خمینی (ره)، تخت های نقاهتگاهی و همچنین نیروهای انسانی کارآمد از سایر دستگاه ها و نهادها همچون هلال احمر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش را بسیج کردیم.

وی افزود: در خصوص تامین دارو نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و ازاین امر حمایت های لازم را نیز داشتیم.

استاندار البرز اضافه کرد: خوشبختانه البرز روند خوبی را طی می کند و تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا رو به کاهش است و واکسیناسیون نیز با سرعت در حال انجام است.

وی گفت: تمامی اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا همراه با زیرمجموعه خود با تمام توان پای کار هستند و این موضوع جای قدردانی دارد.

شهبازی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در البرز رشد داشته ولی ضرورت دارد نظارت از طریق دستگاه های مربوطه با شدت بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: فرمانداران استان نیز جلسات فرعی را در شهرستان ها برگزار کنند تا اجرای مصوبات استانی و ملی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز