خبرگزاری کار ایران

از سال گذشته تاکنون؛

بیش از ۵ هزار دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در گیلان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۱۶۵

مدیر عامل توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ، ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان در گیلان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اسماعیل هنرمند گفت: اعضای کمیته جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز با همکاری دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی ، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ، ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز کشف و ضبط شد.

اسماعیل هنرمند با بیان اینکه این تعداد دستگاه در مراکز خانگی و در شهرستان‌های رشت، تالش و کیاشهر کشف شدند، افزود: افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را از طریق سامانه ۱۲۱ معرفی کنند با حفظ هویت آن‌ها، حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به خسارت ۴۳ میلیارد تومانی این دستگاه‌ها به صنعت برق گیلان در این مدت، افزود: همچنین ۲۴ دستگاه ماینر در ۵ مرکز غیرقانونی استخراج رمز ارز در شناسایی و کشف شد.

مدیر عامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های استخراج بدون مجوز ارز دیجیتال یکی از مهمترین عوامل افزایش غیرمجاز مصرف برق هستند، اضافه کرد: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرقانونی در گیلان به طور جدی ادامه دارد، زیرا این امر حقوق مشترکان دیگر را ضایع کرده و موجب افزایش میزان قطعی برق در استان می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز