خبرگزاری کار ایران

رکورد شکنی فولاد خراسان در اهدای اکسیژن به بیمارستان ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۳۵

فولاد خراسان رکورد ارسال اکسیژن از این واحد را ارتقا بخشیده و ۵٢.۵ تُن حمل اکسیژن را در اواخر مرداد ماه سال‌جاری به ثبت رساند.

​به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون بهره برداری مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد تولید اکسیژن در حالی موفق به ارسال ۵٢.۵ تُن اکسیژن از سایت شدند که یک روز پیش از آن هم با ارسال ٣٢ تُن اکسیژن مایع توانسته بودند به بالاترین رکورد حمل و ارسال روزانه اکسیژن از ابتدای راه اندازی کارخانه دست یابند.

فرشید فضیلتی افزود: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان های استان، به ویژه شهرستان نیشابور به اکسیژن مایع، با موافقت مدیرعامل شرکت، ضمن افزایش تولید اکسیژن، تولید آرگون مایع را قطع کرده ایم تا بتوانیم میزان بیشتری اکسیژن تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم. 

وی با بیان اینکه واحد اکسیژن و گازرسانی فولاد خراسان پیش از این آرگون مایع مورد نیاز شرکت را تولید می کرد، ادامه داد: با توجه به نیاز فراوان فعلی مراکز درمانی، در حال حاضر تمام ظرفیت خود را به تولید اکسیژن اختصاص داده ایم.  

رئیس واحد گازرسانی و تولید اکسیژن فولاد خراسان گفت: این ۵٢.۵ تُن اکسیژن مایع در یک روز به بیمارستان های نیشابور، مشهد، تربت حیدریه و سبزوار ارسال شده که معادل ۶ هزار کپسول ۴۰ لیتری بیمارستانی است. 

حمیدزاده از افزایش ١٠ تا ١۵ درصدی ظرفیت تولید اکسیژن روزانه در این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا و همزمان با اوج گیری پاندمی، تمام اکسیژن مورد تقاضای بیمارستان های نیشابور به صورت رایگان تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز