خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۰۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف از اجرای ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی از محل اعتبارات بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ امین سمیعیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: اردوی جهادی دانش‌آموزی با حضور ۶۰ دانش آموز بسیجی متشکل از سه تیم ۲۰ نفره در خواف برگزار شد که طی آن دو مدرسه و یک مرکز توانبخشی معلولین پس از ۱۰ روز رنگ آمیزی و زیباسازی شدند.

او با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج دانش آموزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ افزود: با کمک خیرین بومی و بسیجیان بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع شد و در آینده نیز در پویش همکلاسی مهربان لوازم تحریر برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی ادامه داد: از ابتدای امسال در شهرستان ۱۰۰ طرح محرومیت‌زدایی انجام شده که بیشتر آن‌ها در قالب ساخت و نوسازی مدارس، ساخت مسجد، استخر ذخیره آب کشاورزی، مرمت خانه ها، ساخت سرویس بهداشتی و حمام بوده اند.

سمیعیان بیان کرد: هزینه اجرای این طرح‌ها هم از محل اعتبارات بسیج سازندگی تامین که برای هر پروژه دو میلیون و ۵۰۰ هزار صرف شده است.

او خدمات بسیج به مردم را باعث تقویت و افزایش روحیه امید در جامعه دانست و تصریح کرد: مناطق محروم کم و کاستی‌های بسیاری دارند که گروه‌های جهادی با حضور در این مناطق تا حد ممکن در جهت رفع آن‌ها تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز