خبرگزاری کار ایران

دستگیر ۴متهم در سبزوار که قصد داشتند سکه‌های تقلبی را بفروشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان دست ۴ متهم بدل انداز را که قصد داشتند ۱۵۰ سکه تقلبی را به طلافروشان بفروشند، رو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده انتظامی سبزوار در پی گزارش یکی از طلافروشان شهرستان سبزوار مبنی بر این که ۳ زن اقدام به فروش ۱۰ قطعه سکه تقلبی به این فرماندهی کردند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قرارداد.

سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار داشت: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ با توجه به اهمیت موضع سریعا در محل حاضر و با بررسی شیوه و شگرد این متهمان، سایر واحد های صنفی طلافروشی را در سطح شهر مورد پایش قرار دادند که این افراد در یک طلافروشی دیگر در حال فروش تعدادی سکه تقلبی دیگر شناسایی و در حالی که ۲۳ قطعه سکه تقلبی را درون سطل زباله انداخته بودند تا مدرک مجرمانه خود را از دید پلیس پنهان کنند با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: متهمان که ابتدا منکر هر گونه ارتکاب فعل مجرمانه شدند در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری در شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار اعتراف و یک نفر خانم همدست خود را که قصد خروج از سبزوار داشت را به پلیس معرفی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهمان که اهل یکی از استان های مرکزی هستند با شگرد بدل اندازی سکه های تقلبی را به طلافروشان فروخته و یا با طلا تعویض کرده اند که در این رابطه تاکنون ۱۵۰ قطعه سکه تقلبی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را در ۳ شهر مشهد، سبزوار و نیشابور فروخته که خوشبختانه وجوه و طلاهای تعویض شده‌ از آن ها کشف و با شناسایی مالباختگان، استرداد حق مالباختگان با دستور مقام قضایی در حال انجام است .

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در خاتمه از واحد های صنفی به ویژه طلا و جواهرفروشان خواست تا با دقت بیشتری نسبت به خرید طلا اقدام و در قبال خرید طلا حتما فاکتور خرید آن ها را از فروشنده مطالبه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز