خبرگزاری کار ایران

شماربیماران کرونایی استان همدان به هزارو253 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان به هزار و ۲۵۳ نفر رسید گفت: با وجود افزایش شمار بیماران کرونایی با ایجاد کلینیک تخصصی سرپایی میزان ورودی به بیمارستان ها مدیریت شد.

به گزارش ایلنا از همدان، رشید حیدری مقدم روز یکشنبه در نشست ستاد استانی کرونا با فرمانداران بیان کرد: ۲۱۱ بیمار در بیمارستان بهشتی، ۱۴۵ بیمار در بیمارستان سینا، ۱۶ نفر در بیمارستان فاطمیه، ۵۹ نفر در بیمارستان قلب و  ۱۳۷ نفر در بعثت بستری هستند. 

وی اضافه کرد: همچنین ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان بهار، ۷۶ بیمار در تویسرکان، ۵۶ بیمار کرونایی در نهاوند، ۵۷ بیمار در رزن، ۴۳ بیمار در کبودراهنگ، ۱۰۰ بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)، ۴۸  بیمار در بیمارستان مهر، ۱۱ نفر در بیمارستان فامنین، ۵۷ نفر در بیمارستانی قدوسی، ۱۰۵ نفر در بیمارستان آتیه و ۹۹ نفر در بیمارستان غرضی ملایر بستری شدند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با پشتیبانی ستاد کرونا از چهار پیک عبور کردند که امید می رود استان از پیک پنجم نیز به سلامت عبور کند.

حیدری مقدم اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی پس از پایان و فروکش کردن موج کرونا نسبت به تقویت زیر ساخت های پزشکی اقدام کرده تا بتواند پیک های جدید را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم غیر معقول و هیجانی، کار علوم پزشکی را سخت می کند تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی دغدغه تامین واکسن ندارد و تاکنون ۸۶ درصد افراد بالای ۶۰ سال و ۸۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان همدان واکسینه شدند.

حیدری مقدم افزود: آمار واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در شهرستان بهار ۷۰ درصد، فامنین ۷۲ درصد و کبودراهنگ ۷۳ درصد است که باید تا رسیدن به میانگین استانی این شهرستان ها تلاش کنند. 

وی اظهار داشت: مهمترین دغدغه علوم پزشکی رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و همراهی نکردن مردم با پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا است.

 حیدری مقدم ادامه داد: استان همدان ۲ هفته سخت را پیش رو دارد بنابراین خواستار همکاری فرمانداران در اعمال محدودیت ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز