خبرگزاری کار ایران

از امروز تا ۵ شهریور اجرا می شود؛

ممنوعیت ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۰۱

رئیس پلیس راه استان گفت: طرح ممنوعیت ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت 12 ظهر امروز (یکشنبه - 24 مرداد) به مرحله اجرا در خواهد آمد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و تا ساعت 24 جمعه پنجم شهریور در همه محورهای استان اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ممنوعیت تردد بین استانی، تردد درون استانی از شهرستانی به شهرستان دیگر هم ممنوع خواهد بود، به عنوان نمونه خودرو با پلاک 19 (شهرستان کرمانشاه) حق ورود به شهرستان های دیگر و همچنین خودرو با پلاک 29 حق ورود به مرکز استان را ندارند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز در هر 24 ساعت مشمول جریمه 10 میلیون ریالی و ورود به شهرهای نارنجی در هر 24 ساعت مشمول جریمه 5 میلیون ریالی خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از ابطال مجوزهای تردد صادر شده خبر داد و گفت: در صورت ضرورت ( از قبیل مراجعه به مراکز درمانی ) مجوز سفر به صورت بسیار محدود توسط فرمانداری ها و با تأیید پلیس صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی شود، افزود: ظرفیت مسافر پذیری ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت یک سوم و با نظارت سازمان راهداری و پایانه های حمل و نقل عمومی خواهد بود.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: مسافران غیر بومی که در استان کرمانشاه حضور دارند، 24 ساعت فرصت دارند تا نسبت به بازگشت اقدام کنند در غیر اینصورت با توجه به حضور ان ها در شهرهای قرمز یا نارنجی در هر روز مشمول جریمه 10 یا 5 میلیون ریالی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز