خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان:

اجرای طرح نذر سلامت 2 توسط هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۷۱

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت داوطلبانه اعضای کانون جوانان این جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، نادر میرزایی با اشاره به طرح نذر سلامت که به منظور کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود، گفت: 60  ایستگاه سلامت با مشارکت 235 نفر از اعضای داوطلب جوان هلال احمر از ابتدای ماه محرم در سراسر استان قزوین با هدف انسجام بخشی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم در این طرح  خدمات ارائه می‌دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان قزوین ادامه داد: آشنایی هرچه بیشتر جوانان این استان با منش انسان دوستانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش و آشناسازی جامعه با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر از خدمات دیگر ارائه شده در این طرح به عزاداران حسینی است.

وی با بیان اینکه این طرح با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا و همچنین برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله االحسین (ع) به اجرا در می‌آید، عنوان کرد: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی شامل تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری در ورودی هیئت‌ها، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران،  کمک به ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله 2 متری، کنترل پوشش ماسک عزاداران و ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط اعضای آموزش دیده است.

میرزایی گفت: طرح نذر سلامت 2 تا پایان عزاداری سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان قزوین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز