خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا ؛

پاساژهای مشهد از شنبه تعطیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۸۲

طبق اعلام اتاق اصناف مشهد و در راستای مقابله با کرونا، پاساژها و مجتمع‌های تجاری مشهد از شنبه ۲۳ مرداد ماه تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شیوع کرونای دلتا در مشهد حدود یک ماه است که وضعیت مشهد را در شرایط قرمز کرونایی قرار داده است و هر روز تصایر ناگواری از فوت بیماران مبتلا به کرونا در مشهد و پر بودن بیمارستان های مشهد از بیماران کرونایی منتشر می شود. البته باید توجه داشت که به گفته مسئولان بهداشتی خراسان رضوی، ۳۰ درصد از بیماران کرونایی مشهد بومی نیستند. 

کرونا و سویه دلتای آن همچنان در مشهدمقدس می‌تازد و هر روز قربانیان تازه‌ای می‌گیرد. سه رقمی شدن آمار فوتی‌های ناشی از کرونا سبب شده تا در روزهای اخیر ضمن تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با بحران کرونا در خراسان رضوی مسئولان زیادی نیز به استان و مشهد سفر کنند.

طبق دستورالعمل اتاق اصناف و تعطیلی اصناف مشهد، برای کمک به کادر پزشکی و پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا، مجتمع‌های تجاری واقع در پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های سرپوشیده مشهد از شنبه ۲۳ مردادماه تا اطلاع ثانوی حداقل به مدت یک هفته تعطیل و با خاطیان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

متولیان امر معتقد هستند با راهکارهای محدودیتی می‌تواند افسار سرکش کرونا در مشهدمقدس را مهار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز