خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد:

اختصاص قسمت اعظم بیمارستان های سپاه به درمان بیماران کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۸۰

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قسمت اعظم بیمارستان‌های همه بخش‌های سپاه در نقاط مختلف کشور به هر مقدار که نیاز بوده برای این کار گسترش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز جمعه در حاشیه بازدید از انجام واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه در حاشیه شهر مشهد گفت: قسمت اعظم بیمارستان‌های همه بخش‌های سپاه در نقاط مختلف کشور به هر مقدار که نیاز بوده برای این کار گسترش پیدا کرده است تا به بخش درمان کمک شود و بتوانیم باری از دوش جامعه پزشکی برداریم.

او افزود: همچنین ادامه اجرای کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی برای اقشاری از جامعه که از کرونا آسیب معیشتی دیده‌اند از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به‌دنبال تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تمرکز جدی روی مسئله کنترل و مدیریت کرونا، در مشهد حاضر شدیم تا از نزدیک با مسائل خراسان رضوی و مشهد و به خصوص حاشیه این شهر که بهداشت و درمان مدیریت این بخش را به سپاه امام رضا (ع) سپرده است آشنا شویم.

سلامی بیان کرد: آنچه مشاهده کردیم این است که در تمام مسوولان خراسان رضوی از جمله استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده سپاه و بسیج جامعه پزشکی هماهنگی و همکاری وجود دارد و یک اراده جدی بعد از فرمایشات رهبری به وجود آمده است.

او تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی نیز بار دیگر احیا شده است و ظرفیت‌ها متناسب با نیاز و شرایط توسعه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اساس کار این است که بتوانیم با یک اراده جمعی بر این مسئله فایق شویم. نیاز‌های دیگر مثل دستگاه اکسیژن‌ساز نیز وجود دارد که تصمیم گرفتیم تامین شود تا کیفیت درمان در بخش‌های مختلف بیمارستانی بالا برود و تا انتهای کار در صحنه هستیم و سعی می‌کنیم دامنه فعالیت‌ها را متناسب با نیاز‌ها افزایش دهیم.

سلامی با بیان این که این بیماری جز با مشارکت جمعی و جهاد کاملاً ملی و فراگیر قابل کنترل نیست اظهار کرد: کرونا وقتی قابل کنترل است که همه دستگاه‌ها نقش خود را به خوبی و با شایستگی کامل ایفا کنند این امر لازم است، اما کافی نیست و اگر مردم که همیشه در حل هر بحران، ستون اصلی هستند مشارکت نکنند و جدی نگیرند هر چه قدر هم دستگاه‌ها تلاش کنند به نتیجه قابل قبول نخواهیم رسید.

او افزود: همه ما از نظر شرع و قانون وظیفه داریم کمک کنیم تا این بیماری مهار شود. باید مسوولانه و دلسوزانه مشارکت کنیم و سلامت اطرافیان ما نیز به تنظیم رفتار ما بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز