خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس شورای شهر و شهردار منتخب بندرعباس با استاندار هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۷۲

رئیس شورای شهر به همراه شهردار منتخب بندرعباس با فریدون همتی، استاندار هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در این نشست اظهار کرد: تعامل و همکاری میان شهرداری و شورا با هدف رفع دغدغه‌های مردم ضروری است.

وی افزود: ترکیب جوان و با انگیزه شورای شهر بندرعباس می تواند با انرژی و ایده های جدید منشا رفع بسیاری از مشکلات کنونی شود.

همتی بیان کرد: استانداری نیز آماده هرگونه تعامل سازنده و همراهی در راستای رفع مسائل و مطالبات به حق شهروندان است.

فاطمه جراره، رئیس شورای شهر بندرعباس نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی استاندار هرمزگان در دوره شورای پنجم، اظهار کرد: مجموعه شورای شهر با نگاهی همه جانبه و متوازن به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

مهدی نوبانی، شهردار منتخب شهر بندرعباس نیز در این نشست گفت: امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان، خصوصا استانداری هرمزگان، در پیشبرد اهداف مشخص که همان خدمت بی‌منت و متوازن به شهروندان است، گام برداریم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه عمرانی، خدماتی، ترافیک، گردشگری و غیره برای شهر بندرعباس تهیه شده که طبق برنامه، پس از آغاز به کار فعالیت رسمی اعلام و اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز