خبرگزاری کار ایران

نیمی از آزمایش‌های تشخیص کرونا در قوچان مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۴۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: نتیجه هزار و ۱۴۱ مورد آزمایش تشخیص طبی کرونا از شهروندان قوچانی از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون نشانگر مثبت بودن ۴۴ درصد این آزمایش‌ها در سطح شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید فتحی‌مقدم در این باره افزود: ظرف چند هفته‌ اخیر روند مراجعه به مرکز آزمایش تشخیص طبی کرونا در قوچان بخاطر بی‌توجهی شهروندان نسبت به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه بالا رفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس ظرف ۲۰ روز اخیر نتیجه ۵۰۸ مورد از آزمایش‌های تشخیص طبی کرونا در شهرستان قوچان مثبت و نشانگر ابتلا این تعداد به بیماری کووید ۱۹ بوده است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: هم‌اینک پنج بخش از مجموعه بخش‌های فعال در بیمارستان موسی بن جعفر این شهر به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص‌ دارد.

وی افزود: ۹۸ شهروند قوچانی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ هم‌اکنون در بیمارستان موسی بن جعفر این شهر بستری هستند که وضعیت بیماری ۱۷ نفر از این افراد وخیم است. همزمان با روند صعودی روافزون ابتلا به ویروس کرونا در قوچان تنها ظرف یک هفته اخیر ۸۲۵ بیمار جدید کووید ۱۹ در سطح این شهرستان شناسایی شده‌اند.

وی گفت: هشت هزار و ۶۶۷ نفر از ابتدای آغاز بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان قوچان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان افزود: ظرف این مدت تاکنون ۳۲۲ نفر از شهروندان کرونازده در این شهرستان جان باخته‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز